Har du några frågor - vi hjälper dig!

Vanliga frågor och svar


Hur spårar jag mitt paket?

Du får ett e-post med en spårningslänk så snart din order lämnat vårt lager. Dubbelkolla även din skräppost, ibland kan e-posten hamna där. Om du inte hittar det så kontakt oss på info@emollivet.se så hjälper vi dig.


Varför har jag inte fått min orderbekräftelse?

Om du inte fått din orderbekräftelse så dubbelkolla om den har hamnat i skräpposten. Finns den inte där så kontakta oss. Ibland beror det på att någon bokstav i e-postadressen blivit fel eller att ordern inte gått igenom systemet korrekt.


Kan jag ångra mitt köp?

Du kan ångra ditt köp oavsett anledning inom 60 dagar från det du mottagit varan. Vill du ångra ett köp innan din order har hunnit lämna vårt lager så ring oss omgående på 010-183 98 30. Har du lagt din beställning på helgen eller efter vår stängningstid kan du kontakta oss på info@emollivet.se


När och hur skickas min faktura?

Om du har valt faktura 30 dagar skickas fakturan via e-post när varorna lämnat vårt lager. Om du saknar din faktura kan du kontakta oss på info@emollivet.se eller logga in på Mitt Klarna.

Vid delbetalning skickas första fakturan med brev och kommer i mitten av den efterföljande månaden som köpet genomfördes. Till exempel – första fakturan för köp gjorda under januari, kommer i mitten av februari.


Kan jag beställa produkterna från andra länder än Sverige?

Nej, inte än. Under 2022 kommer vi enbart ha möjlighet att distribuera produkten inom Sverige.

Varför har produkten varningssymboler?

Våra produkter riktar sig till djur och klassas då som kemiska produkter. Vi göra alltid ett gediget regulatoriskt arbete i vår produktutveckling för att följa de lagar som finns för kemiska produkter och ha de varningssymboler som krävs. Vill du veta mer kontakta oss gärna på info@emollivet.se

Hur ofta ska jag spraya med Emollivet COMBI?

Vi rekommenderar att Emollivet COMBI sprayas en gång per dag på det drabbade området.

När kan jag förvänta mig effekt av Emollivet COMBI?

Det är vanligt att resultat ses redan efter en till två veckor.

Vad innebär 60 dagar prova på för dig som kund?

Testa produkten i 60 dagar. Om produkten inte uppfyller dina förväntningar får du pengarna tillbaka. Gäller endast ditt första köp av en produkt.

Så här fungerar 60 dagar prova på:

Om produkten inte uppfyller dina förväntningar kontaktar du info@emollivet.se senast 60 dagar efter att du mottagit produkten.
Vänligen ange:
• Ordernummer
• Orsaken till att du inte är nöjd med produkten
• Hur sannolikt det är att du skulle rekommendera produkten till en vän på en skala 1-10.